Oplevelser - Thailand 20 sept. til 5 nov.

Vi oplever en masse

d. 8 oktober tog vi færgen fra Koh Tao mod Koh Phangan hen ad formiddagen. Det tog kun en times tid – så det var en hurtig tur. Ved færgen stødte vi på to danske piger, som vi synes, vi havde set før (det vidste sig at være i Bangkok på e...

Dykning på Koh Tao

Så har vi fået taget vores dykker certifikat, og vi kan fortælle jer, at det er en rigtig fed oplevelse. Vi brugte fire dage på det. Den første dag (d.1 oktober) skulle vi bare se lidt film og læse i vores fantastiske 300 siders lange dykkerbog. Vi havde valgt at tage kurset på engelsk – det e...

Bangkok + 3 dags tur

d.23 september var vi ude og cykle i Bangkoks gader. Vi skulle selv finde hen til der, hvor turen startede. Og det kunne vi jo ikke helt, så vi måtte lige stoppe en masse mennesker på vejen, og spørge dem om vej og til sidst, fandt vi det endelig. Vi kørte ca.35 km ...

Sept

Sawat Dii Thailand

Så kom vi til Thailand efter en 12 timers lang rejse uden søvn så vi var meget trætte. Vi havde hjemmefra bestilt en ankomstpakke, hvilket betød at vi blev hentet i lufthavnen og kørt til vores hotel ”New road guest house”. Vi blev taget rigtig godt imod, fik vist vores værelse og derefter la...